De werkzaamheden aan het spoor rondom Almere lopen uit, zo meldt de NS vrijdagochtend.
In eerste instantie zou het treinverkeer om 12.40 uur hervat worden, maar dit is nu verplaatst naar circa 21.00 uur vrijdagavond.
Tussen Weesp en Almere Centrum rijden vanaf vrijdagmiddag 12.40 uur al wel treinen, tussen Almere Centrum en Lelystad duurt het dus nog even.
