D66 staat niet op de markt van het Wereldfestival aanstaande zaterdag. Eerder kondigde de democraten aan dat ze daar met een kraampje op de markt van het festival zouden staan.
“De organisatie van het festival heeft zich bedacht en aangegeven dat ze liever geen politiek op de markt hebben staan,†zegt D66-fractievoorzitter Jan Lems.
“Na de eerdere toezegging van de marktkraam hebben wij al veel tijd gestoken in de voorbereiding, dus het is erg jammer dat het zo loopt. We wensen het festival echter veel succes en hopen op een mooie dag.â€
Aanstaande zaterdag vindt de eerste editie plaats van het Wereldfestival in het centrum van Almere.
Foto: D66
