Het stembureau dat gevestigd zit in zorgcentrum Buitenhaeghe, zal woensdag voor het referendum niet open gaan. Op advies van de GGD blijft deze gesloten in verband met het norovirus.
Het norovirus veroorzaakt onder andere buikgriep. De gemeente raadt aan om bij een ander stembureau te gaan stemmen.
Een overzicht van alle stembureau's vindt je hier »
