De Pvda in Almere wil weten waarom er bij het appartementencomplex aan de Olivier B. Bommelhof nog altijd geen ondergrondse afvalinzamelingsdepots (OID's) zijn geplaatst.
De partij heeft daarom vragen gesteld aan het college van burgemeester en wethouders. De bewoners aan de Olivier B. Bommelhof zijn teleurgesteld omdat ze al sinds november 2011 in gesprek zijn met de gemeente over het plaatsen van de OID's. Vier jaar later zijn deze nog altijd niet geïnstalleerd.
