Nieuws

[Foto's] Franc Weerwind geïnstalleerd als burgemeester van Almere

Franc Weerwind is woensdagavond tijdens een buitengewone raadsvergadering op het stadhuis officieel geïnstalleerd als burgemeester van Almere. Tijdens de vergadering werden toespraken gehouden door onder andere loco-burgemeester René Peeters en Leen Verbeek (Commissaris van de Koning in Flevoland). Ook werd er een ingezonden brief van koning Willem-Alexander voorgelezen.

Foto's

[gallery id="10695"]