Franc Weerwind is woensdagavond tijdens een buitengewone raadsvergadering op het stadhuis officieel geïnstalleerd als burgemeester van Almere.
Tijdens de vergadering werden toespraken gehouden door onder andere loco-burgemeester René Peeters en Leen Verbeek (Commissaris van de Koning in Flevoland). Ook werd er een ingezonden brief van koning Willem-Alexander voorgelezen.
