Vanaf december is het niet meer mogelijk om vanaf Utrecht Centraal rechtstreeks naar Almere Parkwijk, Almere Buiten en Almere Oostvaarders te reizen (en andersom). Dat is het gevolg van de nieuwe dienstregeling.
Ingijpende wijzigingen moeten volgens de NS de groei op het spoor de komende jaren beter maken.
