Afgelopen dinsdag heeft burgemeester Weerwind ter ere van de 200.000e inwoner een grote taart naar de leden van de Eerste Kamer gebracht.
Naast burgemeester Weerwind waren ook de eerste en 200.000e inwoner naar de Eerste Kamer gekomen waar zij werden ontvangen door Ankie Broekers-Knol, de voorzitter van de Eerste Kamer.
Ook Annemarie Jorritsma, oud-burgemeester van Almere en inmiddels lid van de Eerste Kamer, was aanwezig bij het feestelijke moment.
Foto van links naar rechts: Ankie Broekers-Knol (Voorzitter Eerste Kamer), Burgemeester Franc Weerwind, mevrouw de Clerk (eerste inwoonster van Almere), Annemarie Jorritsma en Tvesha Chauhan (de 200.000ste inwoner van Almere).
