Nieuws

Deel van Hospitaalgarage afgesloten vanwege werkzaamheden

Een deel van de Hospitaalgarage in Almere Stad is vanaf maandag afgesloten vanwege werkzaamheden.

Tijdens de werkzaamheden die tot en met vrijdag 7 oktober duren is het enkel mogelijk om op het niet-overdekte deel van de parkeergarage te parkeren. De vloer van het overdekte deel krijgt tijdens het onderhoud een nieuwe laag coating.

De betaalautomaten onderaan de Forumtrap zijn niet te gebruiken waardoor gebruikers van de parkeergarage kunnen betalen bij de automaten in de Foodpassage, onderaan de Citadeltrap en bij de uitrit.