Inwoners van Almere mogen meedenken over het 40-jarig jubileum van de sta. Op 30 november is het precies 40 jaar geleden dat de eerste bewoners de sleutel kregen van hun woning aan de Schoolwerf in Almere Haven.
"Met de overhandiging van de sleutel was de stad Almere een feit. Wij willen deze historische mijlpaal niet ongemerkt voorbij laten gaan en gaan daar op gepaste wijze aandacht aan besteden", aldus het college van B&W.
