De demonstratie door Pegida die op zaterdag 27 februari zou worden gehouden, is verplaatst. Dat heeft een woordvoerder van Pegida aan Almere Nieuws laten weten.
"We hebben de demonstratie naar een andere datum verschoven. Wij willen op 27 februari eerst een revanche in Amsterdam vanwege de leugens van burgemeester Van der Laan en het niet mogelijk maken van de gemeente en politie om daar een demonstratie te kunnen houden", aldus de woordvoerder.
Ook liet de woordvoerder weten dat er binnen afzienbare tijd alsnog een demonstratie in Almere zal worden gehouden.
