Ed van Beek van de basisschool Aurora is vrijdag uitgeroepen tot de Almeerse Conciërge van het Jaar 2015. D66 Almere riep in december alle Almeerse scholen, leerlingen en ouders op om hun conciërge te nomineren voor de Conciërge van het Jaar verkiezing 2015.
Uit de vele nominaties koos de jury uiteindelijk conciërge Ed van Beek voor zijn inzet voor de leerlingen en de school.
