Nieuws

Onderzoek naar overlast in blauwe zones rondom Almere Centrum

De gemeente Almere is bezig met een onderzoek om de overlast in de blauwe zones rondom Almere Centrum te beperken.

"In de aan het stadscentrum grenzende blauwe zones ervaren bewoners en bedrijven overlast van bezoekers van het stadscentrum die liever niet betaald parkeren. Ook parkeert personeel van de winkels in het blauwe zonegebied", aldus de gemeente.

De gemeente onderzoekt nu de mogelijkheden om het voor bewoners en bedrijven in de blauwe zones weer makkelijker te maken om hun auto voor de deur kwijt te kunnen.