Wethouder Tjeerd Herrema heeft vrijdagmiddag de dag van de duurzaamheid geopend. Op de schoolpleinen van basisschool De Europaschool, De Kleine Wereld en Cascade plaatste de wethouder samen met 3 leerlingen de laatste zonnepanelen.
Vervolgens werd er op de pleinen een kleine milieuquiz gehouden waar windmolens in de lucht konden worden gestoken op vragen die met 'ja' werden beantwoord. Dit alles was tevens ook de start van de campagne 'Almere Geeft Energie', een campagne die zich richt op bewoners, bedrijven, scholen en verenigingen.
[gallery id="11041"]
Foto's: Bob Friedländer
