Tijdens een buitengewone raadsvergadering op donderdag 3 september zal Annemarie Jorritsma na 12 jaar afscheid nemen als burgemeester van Almere.
Na de raadsvergadering vindt er een receptie plaats voor inwoners van Almere en andere belangstellenden om afscheid te nemen van Jorritsma. De burgerzaal is al geopend vanaf 19.00 uur, op het zelfde moment dat de raadsvergadering zal beginnen. In de Burgerzaal kan live meegekeken worden met die vergadering omdat door beperkte ruimte niet iedereen in de Raadzaal kan.
