Annemarie Jorritsma is donderdag beëdigd als waarnemend burgemeester van Almere voor een periode van 3 weken na het aflopen van haar ambtstermijn. Dat meldde Leen Verbeek, commissaris van de Koning in Flevoland donderdagochtend.
Eigenlijk zou haar ambtstermijn eindigen op 18 augustus, maar omdat de nieuwe burgemeester Franc Weerwind pas op 9 september zal worden geïnstalleerd, zal zij 3 weken langer beschikbaar zijn.
Annemarie Jorritsma vandaag beëdigd als waarnemend burgemeester van Almere van 18 augustus tot 9 september 2015. pic.twitter.com/tsmomgVU0r
— Leen Verbeek (@cdkflevoland) 23 juli 2015
